Levering & verzending

Heb je vragen over onze levering, verzending of ophaalmogelijkheden? Hieronder vind je alle informatie. We proberen alles zo duidelijk mogelijk uit te leggen. Mocht je na het lezen nog vragen hebben, neem dan gerust contact met ons op.

 

Levering
We doen ons uiterste best om je bestelling zo snel mogelijk te leveren. Omdat onze producten handgemaakt zijn en speciaal voor jou worden gepersonaliseerd, kan de verwerkingstijd per product variëren. Bestellingen die op werkdagen vóór 13.00 uur worden geplaatst, proberen we dezelfde dag nog te verzenden, al kunnen we dit niet altijd garanderen.

 

De vermelde prijzen zijn exclusief verzendkosten. De verzendkosten bedragen:

  • € 4,95 PostNL brievenbuspost
  • € 7,25 PostNL pakketpost

 

De levering wordt verzorgd door PostNL. Nadat je pakket is verzonden, duurt de bezorging binnen Nederland doorgaans 1 à 2 werkdagen. Houd er rekening mee dat in drukke periodes de levertijd langer kan zijn, zowel bij ons als bij de postbezorging. We kunnen daarom geen exacte afleverdatum garanderen. In extreem drukke periodes behouden we ons het recht voor om, indien nodig, te kiezen voor een andere verzenddienst.

 

Als er een fout is gemaakt in het bezorgadres, zijn wij niet aansprakelijk voor eventuele schade en kunnen we geen vervanging of restitutie bieden. Pakketten die door een verkeerd adres worden geretourneerd, kunnen opnieuw worden verzonden tegen de geldende verzendkosten.

 

Wij hebben geen controle over eventuele vertragingen bij de vervoerder. Vertragingen door de pakketdienst geven geen recht op korting of het retourneren van gepersonaliseerde producten.

 

Spoedbestelling
Wil je een spoedbestelling plaatsen? Neem dan vooraf contact met ons op om de mogelijkheden te bespreken. Vaak kunnen we wel iets regelen. Als je zonder overleg een spoedbestelling plaatst, wordt deze standaard verwerkt. Voor spoedbestellingen kan een meerprijs gelden.

 

Toevoegen aan een bestaande bestelling
Heb je een bestelling geplaatst maar iets vergeten? Geen probleem! Je kunt een nieuwe bestelling plaatsen en we kunnen deze samen met je eerdere bestelling verzenden, zolang de eerste bestelling nog niet is verzonden. Neem wel eerst contact met ons op om dit te regelen en vermeld het ordernummer van je eerdere bestelling bij je nieuwe order. Let op: de juiste verzendoptie moet worden gekozen, te veel betaalde verzendkosten worden niet terugbetaald.

Mocht het samenvoegen van bestellingen leiden tot hogere verzendkosten, bijvoorbeeld door een groter pakketformaat, dan worden deze extra kosten doorberekend. Hiervoor ontvang je een betaalverzoek.

 

Ophalen
Je kunt je bestelling ook afhalen na het maken van een afspraak. Zodra je bestelling klaar is, ontvang je een e-mail en plannen we samen een geschikt afhaalmoment. Je kunt vooraf betalen via de webshop, een betaalverzoek of factuur, of contant bij het afhalen.

We vragen je om je bestelling binnen twee weken na ontvangst van de afhaalmail op te halen.

 

Heb je nog steeds vragen? Bekijk ook eens onze pagina met veelgestelde vragen.